Justin Bieber

hej, kollade precis på videor när Justin Bieber var liten osv..
tycker alla ska sluta hata honom, okej okej jag gillade inte heller han innan osv, men hatade aldrig honom riktigt mycket, ett tag gillade jag han, vissa låtar för länge sen men jag tycker folk har gått över gränsen
på facebook lägger alla ut typ bilder mellan Justin Bieber och en gris och tävlar vilka som får flest Likes eller delningar, det är rikitgt överdrivet, han har inte gjort oss någonting, han delar med sin musik till världen och antingen gillar man den eller inte ? vi ska inte behöva säga massa fula ord , att han är bög, är tjej och blablabla hit och dit, tycker vi ska respektera han mer.
Hallå , vi känner inte han ? Sluta kalla han bög, han har flickvän ? och jag har själv kallat han det någon gång för länge sen och var nog påverkad av alla andra. Upplev det han har upplevt så får du se hur svårt det är att stå och få fram ett leende när alla andra buar åt han. Han gör ganska bra musik , alla tycker olika men ändå ? Killen har blivit stor, får fler tjejer än ni killar där ute.. Han har hjälp många små barn osså, sluta med allting. Jag svär ni skulle pissat på er om ni var han.
Fan har han gjort er, sluta hata han? skit gullig var han när han var liten , hahha aw ♥ Folk blir påverkade av andra osså, jaja allt jag ville säga, ni får ha de så bra,   poss ♥




image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0